lördag 6 oktober 2007

Kortis-notis igen..

Sitter här och kollar runt lite på nätet och råkar snubbla över ytterligare en duktig hantverkare. En tjej som är både formgivare, konstnär och pedagog. Mycket skoj att se och härliga drivvedsmöbler (med tanke på min egen skapelse - se gårdagens inlägg här inunder). Hennes drivvedsmöbler finns under "Övrigt". Älskar hennes poesigeneratorer (finns olika). En så'n skulle jag vilja ha.
Kika in! Adressen är: http://atelje3t.com/index.htm

En till adress. Visserligen tror jag detta är en grossist-firma, men ååh vilka grejor!! Kolla den med:
http://www.lotsliving.com/productslist.aspx?CategoryID=200

Ses senare!

3 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Mycket vackert och unikt!! Trevlig helg! Mari.

Skatan sa...

Det var riktigt häftigt! Kul att du hittade dit. Jag måste genast besöka... : )

Ha en fin kväll!

Skatan sa...

Hej! Jag ser att du länkar skrotmaja. Jag blev tvungen at stänga henne igår och lägga upp skatan i stället. Du är varmt välkommen dit och om du vill får du gärna ändr i din länklista...jag blir lite ledssen när jag ser skrotmaja för det kändes verkligen som jag : )


Kram!