torsdag 12 juli 2007

Vildvuxet och latmansland..

Tänkte jag skulle visa lite bilder igen från min trädgård. Den blommar för fullt, trots allt regnande. Visserligen trivs inte rosorna så bra, för de möglar och ruttnar bort av allt regnet, men en hel del fina blommor blir det ialla fall. I mina land växer blommorna väldigt tätt, vilket gör att det inte blir så mycket rensa av. Jag drar ett ogräs då och då. Gillar min "Puh"-trädgård, ta det lite lugnt och inte stressa. Går mest runt och njuter av blomsterfröjden.

Borstnejlikorna blommar för fullt och min stora, fina New Dawn också, men den gillar inte regnet så mycket.


En blomkruka jag köpte på loppis för en tia skulle bli fågelbad, men rosen har tagit överhanden. Nåja, jag tycker det är fint när den kikar fram bland bladen..


Vid bodväggen står hm.. ja, några klockor av något slag (har hört det, men glömt det..). De växer hej vilt, men som sagt det får det göra. Tycker det är fint så, när det inte är för tillrättalagt.

Det var allt för denna gången.
Ha det gott!

Och en sak till...

GRATTIS MARCUS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Inga kommentarer: