fredag 29 juni 2007

Raindrops keep fallin' on my head..


..och vi hade inget särskilt för oss i dag, sonen och jag, så vi styrde kosan mot en av de större städerna i vår närhet. Gick och fikade, shoppade lite på rean - en tunika till mig, jeans och shorts till sonen. Myggnät och sekatör blev det också och persienner i trä på IKEA till sönernas rum.
En hamburgare på McDonalds innan det var dags för hemfärd. En riktigt mysig dag, en dag som blir mer och mer ovanlig ju äldre sönerna blir. De vill inte följa med morsan och shoppa så ofta längre.. Nåja, det är ju så livet är och ska vara.

På bilden från min köksbänk (se inlägget från den 27:e), så kan ni se min samling av engelska tallrikar. Till dessa tallrikar ska jag nog någon gång i framtiden införskaffa en sådan här tallrikshylla. Tycker det är sååå fint!


Nu är det läggdags.. God natt och sov gott! (eller kanske god morgon, beroende på när du/ni läser det...)

Inga kommentarer: