tisdag 26 juni 2007

Ett steg in i den stoora, vida världen...

..och man kan undra vart den leder. Ja, så har man då tagit detta kliv, som måste jag säga, kändes som rätt stort. Tänk att alla - nåja, många i alla fall - kan läsa vad jag skriver. Hmm.. Det ska bli intressant.
Här i min lilla "lådda" kommer ni att kunna läsa om allt möjligt mellan himmel och jord. Är en spontan människa, som är intresserad av mycket. Heminredning (fast jag lyckas inte alltid få till det så där himla fint som många andra här på nätet..), loppisar (guud vad rik man känner sig efter en sådan runda), böcker (och alla blir inte lästa från pärm till pärm). Ja, böckerna kan handla om allt möjligt. Från religionshistoria till heminredning.

Nu tycker ni säkert att det här känns rörigt.. och det är det, men ni är hjärtligt välkomna in ändå om ni vill!

Börjar mitt "bloggande" med att delge er en sida med härliga heminredningsgrejor att köpa. Det var en sida som heter Fridas gård (http://www.fridasgard.se/). Mycket mysigt verkar det som.. Måste kolla lite mera. Ska försöka ge mig på det där med att slänga in lite bilder här i bloggen också. Det ger så mycket mera. Kanske kan ni få se något hemifrån mig också.

Foto från Fridas Gård.

Ha en god dag, trots regn och rusk. Kan vara härligt det med (man hinner ju sortera en massa tråkiga saker..).

Hej på en stund..

Inga kommentarer: