tisdag 26 juni 2007

Long time no see.. eller är det kanske sea?!

Det här var så roligt, så jag kan inte låta bli att skriva en snutt igen. Tröttnade på rensandet och sorterandet och gick till datorn istället. Kan ju inte gärna göra så mycket ute i det här ovädret.

Har ett litet hus och en tillhörande trädgård. Huset hade stått obebott i två år när jag köpte det, så trädgård och hus var lite eftersatta. Nu har jag inte någon pedant skött trädgård, för det tycker jag inte om. Det ska vara en lisa för själen att strosa i sin trädgård och det är det här. Jag rycker ett ogräs här och ett ogräs där. Ibland får man ju ta på sig arbetshandskarna och göra lite större ansträning, men det är också skönt. Känna att man har en kroppastolle med lite (ja, jag sa liiite) muskler i.

Har tänkt på det där med bilder.. Man lämnar ju ut sig lite med att visa privata bilder, nu har jag bestämt mig för att försöka få in en bild från mitt köksbord.. om det nu kan vara något att se. Tycker att det vilar lite frid över det hela. Jag är en människa som sätter ihop saker lite som jag tycker. Har ingen uttalad inredningsstil, men gillar Shabby chic och lite av country-stuket. Gamla, lite romantiska grejor ska det vara, men är också förtjust i 50-talets grafiska mönster och former.

Nåja, här kommer en bild med mitt köksbord i kvällsolen. Håll till godo!


Inga kommentarer: