söndag 8 juni 2008

Lugn och ro.. och härlig sommarvärme!


Nu börjar jag se slutet på kursen jag läst, för denna gången. Den startar ju i höst igen, men då har man det ju lite lindrigare. Ska vara tjänsteledig i höst för att enbart läsa - inte jobba. Åhh, vad skönt det ska bli.
Fast jag läst en massa kurslitteratur i vår, så kommer jag nog ändå att försöka läsa något skönlitterärt under sommaren. Om ni inte gjort boknördstestet, så gör det. Det är riktigt kul!

Återkommer kanske lite oftare nu när man har lite mera ledigt. Hoppas vi ses!
Kramar

5 kommentarer:

Hannis sa...

Aha, she´s back!
Kikar in med jämna mellanrum=))

Skönt att du får lite uppehåll nu.
Och att "slippa"jobba till hösten.
Studier brukar ju ta nog med tid!
Jag har då laddat med ett gäng böcker som jag ska sjunka in i under sommaren!
Härligt.

Må gott//Kram Hannis

Elzie sa...

Vad kul att "se" dig igen Kajsa. Har väntat på att det ska stå något annat här, och nu äntligen så var dagen inne *s*.
Hoppas du får en riktigt skön vecka.
Kram Elzie

spetsar och änglar sa...

Sååå kul att se några rader från dig.Brukar ju kika in någon gång då och då.

Ha en härlig vecka
Kram heléne

Elzie sa...

Ha, ha!! Det där med "halvt växthus" och badkar lät inte helt fel. Skulle jag mycket väl kunna tänka mig!!

Wickans värld sa...

Skönt att kursen är slut... brukar som vara ett avbräck i det sociala livet när man kursar..
Kram