onsdag 22 juli 2009

Hå, hå.. Är det någon där?!






Finns det någon kvar, som besöker min sida överhuvudtaget? Det var ju en halv evighet sedan jag skrev sist.

Nu har jag varit på Ljungs handelsträdgård i Tranås. Där var lite tomt på hyllorna, men ni kan i alla fall göra er en uppfattning i vilken stil det går. MASSOR av mysiga saker och vackra blommor.

Titta bara på bilderna och njut! Väl värt ett besök om ni har vägarna förbi.

Hoppas jag hör något från er, trots min vissna närvaro. Ska försöka bättra mig..

P.S. Ursäkta röran med bilderna. Det var lite svårt att pussla ihop text och bilder idag. D.S.

3 kommentarer:

Elzie sa...

Jodå!! Jag är härinne titt som tätt och kikar efter dig. Fast nu har det varit semester och lite dåligt med bloggande.
Hoppas allt är väl med dig.
Kram Elzie

Jättefint ställe det där förresten!

spetsar och änglar sa...

Hej!
Jag har också varit frånvarande ett tag!
Har varit usel på att blogga.
Men visst besöker jag dig! Nu när jag äntligen har fått lust att sitta framför datorn.Och inspirationen så smått börjar återvända.

Vackra bilder!!!

Ha en fin dag
Kram
Heléne

Wickans värld sa...

Hej!
Skrubbet o hela allt (massage, skum o sen en "vanlig" + akupressurmassage under fötterna) vilket tog 2 timmar kostade 60 euro, dvs kring 600 kr. Nu säger maken att vi fick det för 50! Hur som haver så andra gången jag gjorde det kostade det 50 euro (det vet jag för då var det jag som betalade!!)
Helt klart värt pengarna!!